................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................

Wednesday, 17 August 2011

teheeee!!^^

assalamualaikum.

hai!aku nak gtahu ni bt masa masa kini kalau aku rasa resah gelisah ke kan aku suka tengok benda benda yg comel.aku tak tahu la kenapa.pas aku tgk aku rase bahagia glerr. nak contoh yg plg hampir bila aku tgh resah gelisah aku pegi tgk cermin.teheeeee^^men men jew.eeewww jew??gedik kan.ahahaha.

meh kita ke motif sebenar.aku nak tunjuk benda yg sgt bt aku bahagia bt masa kini la.tadaaaaa:


okeh ini sticker kalau tak tahu.
rm 2.90 dekat kedai happy home kuantan
best kan tgk?
ahahaha


seliper nomopo ade monyet monyet kat situ.
ni sumpah comel.
rm8.99 dekat giant kedai mysara op silap kat seksyen 13 kot.



                                              

                                                thanks untuk kedua dua benda diatas yg telah menghilang rasa resah gelisah di hati!teheee!^^



                                                                                              p/s:rasa bahagia kan pas tgk benda nih??





14 comments:

Liyana Aziz said...

hahahahahahah... kedai mysara... giant.. kikkikikiki...

oh, mesti kalau tengok yana nad rasa bahagia kan? x runsing kan? sebab yana pun comel... bhahahhahahha

Naz Lockman said...

kalau gelisah jugak,
meh dtg rmh sebelah tgk aku.
dijamin bahagia kembali.

Einaz Shah Rizal Thomas said...

comelnye lD

iqa said...

comel!!!!!! hee,,
nanak sikit sticker buley?

mysara ramlan said...

aku cam sakit hati pulak bila baca pos ni.. bukan rasa BAHAGIA tau!!!!!!

Mizz ErMa said...

sticker tuh kiut sangat2..^^

norsharmila said...

comel. tp npe hidung lembu tu laen mcm je? hehe

cik malumalu dan nadia aziz said...

yana:aah bahagia jgk tgk yana sbb tgk yana nmpak ayu raudah.acemm terbersin plak>,<.ahaha

cik malumalu dan nadia aziz said...

naz:okey nnty aku dtg cri kau taw.kau tnggu k!ngee

cik malumalu dan nadia aziz said...

einaz:comel kan.heee

cik malumalu dan nadia aziz said...

iQa:nak sikit?emm nak fikir jap.ehehe.blh je yunk.

cik malumalu dan nadia aziz said...

mysara:ahahaha relax k giant!

cik malumalu dan nadia aziz said...

mizz erma:kiut en^^!

cik malumalu dan nadia aziz said...

norsharmila: ahahaha tu lah kembang semacam je kan.^^!