................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................

Sunday, 10 April 2011

tO yOU...

salam;)

tO yOu.  video clip yang dari kartun UP  lagu maher zain tu SUMPAH best n sangat terharu! sangat best! benda tu buat aku teringat dekat arwah wan dan aki. arwah aki  meninggal setahun dua bulan yang lalu dan wan pulak meninggal sebulan yang lalu. tak nak cakap banyak.tengOk video kat bawah ni.macam ni la arwah aki dan wan.





                                               terharu kan?




p/s: al-fatihah untuk arwah aki dengan wan.

3 comments:

Nurul Syuhada Bt Hasri said...

suke cite up ni ! comell !

tolonglapaham said...

sweet....

nadia aziz said...

nurul: yup!btl comel sgt sgt..;)
tolonglapaham:;)